Oh Aquilazz
Komrad yang dihormati (macam ucapan perasmian gerakan sosialis jer kahkahkah)

Aku telah menemui sebuah tempat lepak yang best untuk kita semua. Hari tu Pasangan Serasi telah membawa aku ke sana. Apa nama tempat tu, Le Chateau De Puah. Aku yakin ramai budak Gombak dah tau port ni.

Aku rasa nak mengajak geng - geng turun melepak di situ. Tempatnya indah dan santai dihiasi lagu - lagu klasik Spanish / French.

Kadang - kadang aku sedih gak bila Oman dok roger function2 baru tapi tak dapat pergi sebab sini siapalah nak join the club untuk pergi ke sane?

Kalau Oman stay kat Gombak, bila - bila je aku join the club. Nak pergi sorang2 tak berani takut kena culik dengan awek cun.

Apa-apapun maseh belum terlambat untuk aku ucapkan Selamat Hari Raya. Bak kata pepatah, 10 hari raya pertama di kampung, 10 hari kedua pula di bandar, umah dan opis dan 10 hari ketiga pula hari merayakan serdak biskut raya.

Aku harap raya lain kali kita dapat lepak ramai - ramai main mercun...

Shahir Shax
Setiausaha Yang Tak Setia

*Edit
Link to Le Chateau de Puah (sle click)
~cheers.. O-man







3 Responses
  1. Tajul Says:
    This comment has been removed by the author.

  2. tajul Says:

    celah mane le chateau ni yek?


  3. Oman Says:

    +1 brader joe.
    clah mane whey...ltak aa link googlemaps skali.
    btw aku minggu ni maybe turun gombak 2 kali, kalau jadi bwut tengkolok dgn abg Zam yg paling legend.

    p.s.: Awex cun nampak ke mau culik lu incik shax?


Related Posts with Thumbnails