6/46: Minority Rendezvous
Hari Ahad 9 November aku (Shahir), Utsman, Nizam, Tajul Fakhar Fahirurazi (No Longer Single) & Fizah + Ajoi telah melepak di KFC Ong Tai Kim --- Tempat makan-makan majlis perpisahan 6A1 pada tahun 1997, 11 tahun lepas.

Dari 46 Aquila Society Members, hanya 6 sahaja yang muncul. Yang lain mana? Mana? Mana??

Terima kasih kepada komrad apatah lagi Utsman Mike yang sanggup merempuh hujan dari Shah Alam ke Gombak Setia menggunakan Skuter VS 125. Sesungguhnya semangat Utsman wajar dicontohi oleh orang Taman Setia.

Walaupun 6 orang tetapi kebisingan kami mengalahkan korum 20 orang.

----> mula - mula kami bertemu di McD tapi aku dengan Tajul re-locate sebab kami nak nasik dengan ayam. Lagipun harga makanan di KFC jauh lebih murah berbanding McD.

Apa2pun thanks kepada semua yang sudi datang semalam.
3 Responses
  1. PoJenG Says:

    hoh
    mmg le tak dpt pegi
    kire baik la mike dr shah alam
    aku kt perlis ni ha
    huhu
    mau pegi...
    aku akan pulang!
    haha


  2. Anonymous Says:

    ni hape siap ckp aku not single ni...adeh...bru igt nk nyamar single mingle lg...hahah....


  3. Anonymous Says:

    woii org nak kawen..insaf laa. culik bini lho kang muahahaha...

    'suapbalik' yg aku terima:
    zam 'kotbudaklaki' kfc &mcd atas sbab tertentu pd mase tertentu dengan syarat2 tertentu.

    ameng meninggalkn notis dkat 'dinding' aku"
    "wey.. lepak kfc x ajak aku pon???? hahaha..
    ko ade kt cni ke? dah abes skolah kt ausie ka bro?
    -ameng-"
    kpd sesape yg x sdar msg kt shoutbox, phone number beliau 0123316441 & yahoo id: bloodypippo

    tanpa ku ingati mahupon sedari notification kt fb (atazz kekeciwaan hr sabtu), 08/11/08 tsebut ialah bday hafidzudin. since blom lpas smenggu, masih blom terliwat utk mengewish beliau di jlc98_285@hotmail.com
    jika anda terhengen brg2 berunsur soviet, slekan membodek. kalo perkiraan aku x salah, beliau patut dh nk abes blajau & kna 'mlapor diri' (hambik kao)


Related Posts with Thumbnails