Setiausaha Sulit: Musim Cuti Bermula
Memandangkan sebelum ini Kapten dan Saya telah bertemu Pn. Ruhana untuk mendapatkan persetujuan mengenai Dinner, maka saya berasa bertanggungjawab untuk memaklumkan bahawasanya:-
1. Kita "berhutang" sebuah majlis makan malam untuk Cikgu yang telah mendidik kita.
2. Kita perlu memikirkan semula kaedah dan perancangan baru untuk mengelolakan majlis ini.
3. Satu jawatankuasa adhoc perlu dibentuk.
Ini adalah tujuan asal Aquila Society dibentuk. Sekian. Terima Kasih.
Selamat bercuti dan semoga kita bersua lagi. Saya harap para mahasiswa yang sedang bercuti boleh turun padang dan mendekati rakan - rakan Aquila Society.
5 Responses
  1. Anonymous Says:

    leh itu aku mencadangkn bjumpe di hujung minggu ini bole jugak disertakn dgn perbincangan psl dinner minner.


  2. Anonymous Says:

    owh aku perlu pulang ke kampung hujung minggu ini. huhu


  3. Anonymous Says:

    info br dpt smlm.
    dlm pade bbdak br stat cuti, ameng baru stat klas smule (d'oh).
    but beliau wujud kt kinrara puchong, blaja kt kliuc bangi. so xde laa perlu naek bas 7 jam br bole sampai kl.


  4. PoJenG Says:

    hoho
    aku tak balik lg
    nk join jgk
    hadoiyai
    aku akan cube pulangkan diri aku
    next week


  5. Anonymous Says:

    bile ko balik cuti panjang imran?


Related Posts with Thumbnails