09/03/09
Menuruh printah si oman a.k.a mike, dlm post ni aku cite srbe sdikit la psl apa yg berlaku pd tarikh mcm dlm title ni....tanggal 9/3/09 tu, sempene maulidur Rasul, telah belangsungnya suatu majlis pertunangan antara aku & si dia....so mintak maap byk2 kwn2 sb x jmput sb aku pun di pihak laki, ajak rmai2 karang marah plak pihak pmpuan :D....tapi konfem aku kawen nnti sure aku ajak korang smue serbu umah aku bramai2....wahahahah.....

Utk hantaran, kiteorg sepakat wat 5 hantaran berbalas 7....antara 5 hantaran yg aku bg....cincin,fruits,jubah,cup cakes & sirih junjung....yg 7 dari pihak pmpuan tu plak....baju kemeje+sluar,fruits,coklat,kek tunang,kek lapis,sirih junjung and satu bnde yg aku x tau dinamakan sbgai pe tp mkanan jgk la.....so tema utk laki kale peach...yg pmpuan plak lavender....

Majlis belangsung dgn slamatnye n aku pun selamat jd tunangan org.....so mse mjlis tu, ade bincang sket2 blanje antaran smue and bile kiteorg boleh disatukan sbgai suami & isteri :D.....so, due2 pihak kluarga pun dh spakat....taun dpan insyaAllah bulan 1 aku akan jadi suami org and tamatla suda riwayat idupku sbgai org bujang...wahahah.....

Antara gamba2 bertunang aku :-

So akhir kate, aku harap kwn2 smue dptla dtg ke mjlis kawen aku nnti wlpn lmbt lagi :))....Pada sape2 yg ade kwn2 yg pandai wat gubahan ke, ade pakej pekahwinan ke, bole la promote2 kat aku sb aku pun tgh carik org utk wat gubahan smue2 ni :)

Sekian laporan ringkas dari aku....

-Tajul-
10 Responses
  1. Anonymous Says:

    yahaha..
    siabas kpd brader joe.
    whoaa siap slideshow lg.
    *clap2


  2. Anonymous Says:

    trimas trimas trimas...hahah....kasik meriah sket blog ni....


  3. Anonymous Says:

    sesungguhnya aku tatau wuts happening to my gombak mates. maybe juz bcoz we happened to be in the same class mo than a decade ago, so there's not much to it...

    p.s.: mungkinkah kte perlu menukar template belog ini agar makin ceria? *hint


  4. Anonymous Says:

    pergh...tak cukup ceria lagi ke template blog ni...aku rase template ni ala2 meteor garden dh...kakakaka....


  5. Anonymous Says:

    tahniah! :D


  6. Anonymous Says:

    kaler agak suram & if ko kate ala meteor garden, belog ini agak gay. LoLz

    xde template plain & simple ke brader joe? kalo ambikputih pon bukan nye ader org bole tumpahkn coffee =P


  7. Anonymous Says:

    trimas...ko bile lagi pushie :P


  8. Anonymous Says:

    hahah...karang kalo plain sgt, nmpak bosan plak...xpe2...nnti aku carik template lain kalo ade mase...


  9. Anonymous Says:

    belog aku dh tuka theme 2 kali.
    HiHi~


  10. pushie Says:

    aku mane main tunang2 ni..kawin tros. hahahahaha :P


Related Posts with Thumbnails