Sblom bkulat lak...
Xde org laen ke nk mlakukn kerja2 maintenance di belog ini? (ye..ye..aku sorg je yg bsukaria xde tanggungjawab kewangan, mental, & juga emosi --> ttbe aku rase seperti vanilla coke berperisa strawberry)

Baiklah kpd sesape yg xde aktivitos & bosan nk mampos, nak mampos pon x bosan cemtu psl asek ngucap je...anda diundang ke event di bawah:

Initiative nih diambik setelah menyedari bbdak U mcm ramai jek yg baru abes exam. Mungkin juga seorang Farah Liyana telah berjaya menamatkan pengajian dalam bidang perubatan. Selama bebrape tahun yg sememang nya lame (BM) & lame (Eng) tsebut mungkin sideburn akan panjang hingga ke abdomen sekiranya tidak dipotong.

Makanya seperti yg kita sedia maklum, penduduk gombak ini agak besar kemaluannya pemalu, jd perlu laa diajak & direquest utk membwut shout out akan isu semasa kalian. Kalo dibiarkn akan bkepuk juga lah seperti belog ini & kemungkinan ada yg menjadi andalusia. Yahoo group aku tatau pe jd coz dh lame aku klua x user friendly langsung heh. 

& skang dh masuk april, seingat aku laa bulan depan Awin kawen kn? brader Joe tatau status btunang beliau mau sampai bile. But it's wise to keep in touch from now, & leave the touching2 to jelitawan only (bruang bbulu sekelian, lupakn lah niat itu. it's not cute ok)

oh & scare ttbe aku rase nk pindah mlake. Kpd sesape yg bermukim di situ & mempunyai kenderaan persendirian, hows life kat c2? Loser? Fantastic muah muah muah? The good & bad? 20% Angel 80% Devil? pliz pm me oki ;)

p.s.: Brader Joe, dh jumpe layout & template yg lebih ceria kah? Mungkinkah aby perlu fwd email2 yg diterima beliau jua? :-|

Labels: , | edit post
0 Responses
Related Posts with Thumbnails